9.8.2007

Rakas päiväkirj... Blogger,

olen Saskia, ainakin tässä blogissa ja tällä kertaa. Asun yhdessä miehen kanssa, eikä se ole aina niin helppoa. Meillä ei ole lapsia ainakaan toistaiseksi ja vaikka en suuresti yllättyisi jos jonain päivänä olisi, niin yritän silti olla saamatta vauvakuumetta. Olen kotoisin itärajan tuntumasta ja nyt asun sieltä parin sadan kilometrin päässä. Olen kurkkuani myöten täynnä määräaikaisia työsuhteita, jollaisessa nytkin olen (nykyinen työpaikkani Avo-osasto sijaitsee entisen työpaikkani Byroon alakerrassa ja tilanteeni on hiukan outo, mutta siitä varmasti lisää myöhemmin).


Päiväkirjaa olen pitänyt joskus lapsena ja viimeisen kerran aktiivisesti vuonna 1999. Se muuten olikin mielenkiintoinen vuosi ja todennäköisesti tähänastisen elämäni tapahtumarikkain. Mikä kirjoittamisessa oli hyvää, oli se, että sen avulla sain ajatukseni selkiämään ja olin kai jonkinlaisessa tasapainossa. Se lienee tämän blogin tavoitteenakin. Miksi sitten blogi eikä päiväkirja? Jaa-a… sen kun tietäisi.

Näillä eväillä lähden liikkeelle, katsotaan minne tie johtaa.

Ei kommentteja: